Al Gorova kampaň za 300 milionů dolarů
Uveřejněno dne 5 září 2011 000 10:37Jistě jste už slyšeli fámu (urban myth), že vzestup nevíry v klimablábol je důsledkem masivních kampaní klimaskeptiků, které organizují za peníze naftařů. Už jste někdy nějakou viděli? Já ne.
Ve skutečnosti jsou to alarmisté a nikoli klimaskeptici, kdo pořádá masivní finančně masírované kampaně. A narazil jsem na další důkaz. V roce 2008 Al Gore veřejně přiznal, že organizuje tříletou klimatickou kampaň za 300 milionů dolarů. Peníze šly mj. na zřízení jakéhosi klimatického VUMLu, tedy na školení agitátorů, kteří budou šířit duchovní propagandu mezi veřejností.
„Gore vyškolil téměř 2000 „klimatických školitelů“, kteří jeho názory mají tlumočit ve svých komunitách. Někteří byli školeni v Indii a Gore by chtěl školit i v Číně.“
„Kromě reklam v televizi, v tisku a na webu bude kampaň zahrnovat i mobilizaci spontánního lidového hnutí.“ (Komentář: Co je na tom spontánního grass-roots, když to organizuje kdosi centrálně za velké peníze?)
Srovnejte těchto 300 milionů dolarů na 3 roky (tj. 100 na rok) s oněmi 20 miliony dolarů, kteřé podle kampaně Greenpeace prý ropná firma Exxon během 20 let dala realistickým vědcům (tj. 1 na rok).
Ale ani taková masivní finanční převaha protivědeckému hnutí nepomáhá. Lidé stejně stále více klimablábol odmítají. Po třech letech Gorova kampaň skončila krachem. Dá se to přirovnat k propagandě KSČ. Ta také měla informační převahu, informační monopol, ovládala média. Stejně jim ale nikdo nakonec nevěřil.